2014. február 20., csütörtök

1. rész / STRONG





Maya Jessica Smith


Strong


Mottó: A JÓ KISLÁNYOK NAPLÓT ÍRNAK, ÉN TÖRTÉNELMET!!


- Tovább. Gyerünk, ne álljunk meg. Lányok melegítsetek be 10 hosszal. Maya. Kérlek gyere mutasd meg nekik a pillangót.
- Rendben. - feleltem. Maya Jessica Smith a rendes nevem. 18 éves vagyok, Hollywoodban élek a szüleimmel, és 2 húgommal Maria(ejtsd: mörájá) -val, és Cyntia-val. Ikrek, és mikor azt mondom, hogy a legrosszabb gyerekek, akkor az komolyan úgy is van! Van egy bátyám Mikelson Smith, ő Magyarországon él a családjával. 2 éve kôltoztek vissza nagymamám egészségi állapota miatt. Neki is van két gyereke, ők is ikrek. Nina és Peter. Anya és apa orvosok. A kórházban ismerték meg egymást. 3 évig jártak, majd összeházasodtak. Apa egy sikeres műtét után kérte meg anya kezét. Magyarországon születtem, majd apát az egyik barátja kihivta az egész családjával Hollywoodba. Mivel Mike és én jól beszéltük az angolt, Maria és Cyntia pedig meg kissebbek voltak semmi akadályát nem látták, így kiköltöztünk. Az ikrek most 16 évesek, és imádják Hollywoodot. Az itteni emberek élete rendszertelen, és én ezt utáltam. Az iskolát 2 hét múlva fejezem be.

3 hónap múlva

- Maya... Maya kelj fel, mert el fogsz késni.
- Mennyi az idő?
- Negyed nyolc.
- Micsoda? - pattantam ki az ágyból. - miért nem ébresztettél előbb? - Mike 2 hete hazajött.Végre. Imádom. A legjobb tesó, akit eltud  képzelni magának az ember.
- Mert én is most ébredtem tücsök.
- Mindegy. Most menj, mert fel akarok öltözni.
- Jó, de siess, mert elkésed az indulást.
- Oké, oké, menj már!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése