2014. augusztus 2., szombat

56. fejezet / Hűtlen.

Mottó: Egy a gond a hűtlenséggel. Kéz a kézben jár a lebukással. Sosincs kivétel! 





- Csak egy csók volt.
- És? Változtat ez valamin?
- Semmit sem jelentett neki.
- Neki nem. De nekem igen. Megcsalt.
- Tessa részeg volt. Ilyenkor az ember tesz olyat, amit nem akar. - vagy legalábbis nem mondja ki. Én már csak tudom. Azon az éjszakán lefeküdtem Harryvel. Aztán mielőtt beszélni tudtunk volna a dolgokról, Tessa megkért, hogy vigyem haza. Ez volt hétfő reggel. Ma csütörtök van. Kedd reggelig terveztem a maradást, de nem hagyhatom Tessát ilyen állapotban itt. Egyedül. Ő is velem volt, mindig. Szóval, most a Liammel közösen vásárolt nyaralójuk hálószobájában ülünk, az ágyon. Tessa, már az én doboz fagylaltomat eszi. Valami török sorozatot nézünk a tévében.
- Tessa.
- Hmm? - kisírt szemivel rám néz.
- Csörög a telefonod. Nem veszed fel?
- Nem. - fordul vissza a tévéhez. Minden bizonnyal Liam hívja.
- Rendben. - elveszem a távirányítót, kikapcsolom a tévét, és felállok.
- KAPCSOLD VISSZA!
- Nem. Majd ha felveted a telefonodat.
- Nem fogom felvenni. Nem vagyok kíváncsi a magyarázatára. Láttam amit láttam. Nem kell még belemagyarázni a hülyeségeit. Most pedig. Add. Ide. Különben... - esküszöm, ha nem ismerném, megijednék tőle. De mivel tudom, hogy üres fenyegetés, így félvállról veszem.
- Vedd fel. - bökök a telefonra.
- Rendben. - lekapja a szekrényről a telefont, felveszi, majd maga mellé dobja.
- Tessa. Hála az égnek, hogy felvetted.... Tessa... Tessa, itt vagy? - nem szólal meg. Pillanatokon belül Liam lerakja.
- Tessék. Felvettem. Most pedig, kérem.
- Isten csapása. - dobom neki, majd távozok a szobából. Végül is teljesen logikus. Csak annyit mondtam, hogy vegye fel. Semmi konkrétat. Hát persze.
Kiérek a konyhába, mire csengetnek. Az ajtóhoz csoszogok, és kitekintek a kukucskálón. Azonnal hátralépek. A szívem gyorsabb ütemet kezd diktálni. A gyomrom megremeg. A francba is! Nem érezhetek mindig így, mikor meglátom! Összeszedem magam, és ajtót nyitok.
- Szia Harry.
- Szia Maya. - pillanatokig csak állok, és bámulom. - Bejöhetek? - repít vissza.
- Ja. Persze. - odébb állok, hogy be tudjon jönni. Parfümjének illata azonnal megcsapja az orrom, és másvilágba kerülök.
- Minden oké? Olyan mintha nem lennél a toppon. - nem vagyok!
- Aha. - meglendítem az ajtót, ami hatalmas csattanással zárul be. - Hoppá. - rezzenek össze.
- Beszélnünk kell.
- Igen. - vágom rá azonnal. - Azaz. Igen. - mondom már nyugodtabban. - Kellene. Menjünk a konyhába.
- Tessa? - kérdezi, pontosan a nyomomban haladva.
- Tévézik. Valami török sorozatot néz. - a konyhában egy pohárba vizet töltök, és helyet foglalok a pultnál, Harryvel szemben. Várom, hogy megszólaljon, de nem teszi. Én csak a pohár vízzel vagyok elfoglalva, míg ő a kocsikulcsaival babrál. Aztán percek múltával feláll, és mögém sétál. Megfordulok a széken. Lassan közelebb lép, és lassan megsimogatja az arcom. Akaratom ellenére a kezébe hajtom az arcom. Érintésétől kiráz a hideg.
- Harry. - nyögöm, már az ajkára. Mikor kerültünk ennyire közel? - Tessa...
- Tévézik. - suttogja, és lassan megcsókol. - Ha pedig majd jön... - ajka a nyakamra siklik, és puszilgatni kezdi. - Abba hagyjuk.
- Nem akarom abbahagyni. - suttogom, miközben a kezem a pólója alatt jár, és felfedezi a testét.
- Hülyeség lenne. - felállít, és a szekrénynek dönt. Az ő keze is felfedező útra megy. Megcsókolom, ő pedig felkap, és felültet a szekrényre.
- Hiányzol. Minden nap, minden éjjel, minden percében. Hiányzik a nevetésed. Sőt néha a kiabálásod is. Hiányzik, hogy megérintselek. Hogy az enyém legyél. És te ahelyett, hogy velem lennél, azzal a barommal vagy. - mondja és megcsókol. Az a barom Ashton. Ashton, aki a férjem lesz. Akit megcsalok. Vagyis már megcsaltam.
- Harry. - tolom el. - Harry, kérlek. Nem tehetem ezt vele. - Harry szemi elsötétülnek, arca elkomolyodik. - Mit csináltam? - leugrok a pultról, és azonnal a vécébe rohanok.
- Maya. - szól utánam Harry. Becsapom az ajtót, és bezárom. - Maya nyisd ki. - megnyitom a csapot, és hideg vízzel lemosom az arcom. - Kérlek.
- Menj el. Kérlek Harry.
- Beszéljük meg.
- Az lesz a legjobb ha most lelépsz! Tessának szólok, hogy itt jártál, csak most menj!
- Rendben. - hallom alig hallhatóan az ajtó másik oldaláról.

***

- Tessa, kapcsold ki a telefonodat! - hajnali három óra van, de Tes telefonja még mindig csörög. Mit ne mondjak. Liam elégkitartó.
Tessa felkel, és kisétál a szobából, kezében a telefonnal.

***
( Kattints ide, és olvass tovább! :) )
* Liam szemszöge *

Hajnali három óra. Nem tudok elaludni. A bűntudat nem hagy. Egy kibaszott nagy barom vagyok! Már épp kinyomnám, hogy újra hívjam, mikor abba marad a csörgés, és Tessa beleszól.
- Mit akarsz? 
- Tessa. Kérlek hallgass végig!
- Nincs mit hallanom. Mindent láttam. Vagy van még valami? Esetleg le is feküdtetek? 
- M...
- Tudod mit? Nem érdekel. Felőlem felcsinálhatod újra, meg újra. Engem felejts el. - mondja már-már zokogva.
- NEM VOLT KÖZTÜNK SEMMI!
- Az a csók nem tűnt Semminek! - zokogja a telefonba. Istenem. Mit tettem.
- Saj...
- Ne! Mondj bármit, csak azt ne, hogy sajnálod! Hánynom kell tőled! A One Direction apukája? Nem ismernek téged rendesen! Egy kis alkohol, és megmutatod a valódat!? Ez vagy te? Ez vagy te valójában? Pedig én azt hittem, hogy más vagy. Hogy más vagy mint a többiek. Ha nem szeretsz már, akkor elmondhattad volna. Én sajnálom, hogy rám kellett pazarolnod ezt a drága idődet. Ezer bocs. 
- Tessa! - szólok a telefonba, de az már süket. Azonnal újratárcsázom, de a szám már nem elérhető. - Bassza meg! - a telefont a falhoz vágom, ahonnan sértetlenül pattan vissza.

***

* Maya szemszöge. *

Tessa távozását követő 10 percben csak néhány szót tudok kivenni. Beszélgetnek.
Ez jó.
Aztán Tessa üvöltésére, és egy üveg törésére teljesen felébredek. Kiugrok az ágyból, belebújok a papucsomba, és a hang irányába szaladok. Tessa továbbra is keservesen üvölt, és az üvegek továbbra is törnek.
- TESSA! - üvöltöm. Kezében egy üvegpoharat tart. Rám néz, és zokogva megszólal.
- Azt mondta nem történt köztük semmi. - a falhoz vágja a poharat, majd kivesz a szekrényből egy újabb áldozatot. - Aztán azt akarta mondani, hogy Sajnálom. - a Sajnálom szóra, ismét a falhoz csapja a poharat. Mielőtt még valamit széttörhetne, mellé lépek és megragadom a kezét.
- Tessa! Hagyd abba! Elég lesz, hallod?! - egész testében remeg. Végig nézek rajta. A lábát az apró szilánkok felvagdosták, vékony vércsíkok haladnak lefelé lábán.
- Azt akarta, hogy hallgassam végig! Hogy hallgassam végig, érted? - zokogja. Megpróbálom megölelni, de ellök magától, és sírva a kert felé szalad. A kertben van egy kis tó, és a ház mellett egy kis raktárhelyiség. Tessa után szaladok. Előtte azonban a telefonomért megyek, rögtön tárcsázni kezdem az első elérhető számot akit utoljára hívtam.

- Ha...
- Niall! Azonnal gyere Liamék nyaralójához!
- Mi...
- MOST! Kérlek! Siess!
- Azonnal ott leszek! - mondja, majd bontom a vonalat.
- Tessa! - kiáltom, mert a sötétben nem látok. Rendesen lehűlt a levegő. Egy villany ég a ház melletti raktárban. Bekopogok.
- Hagyj! - üvölti.
- Ne csinálj semmi butaságot! Kérlek, figyelj rám! Elmegyünk innen. Elmegyünk jó messzire, ahol elfelejthetjük... elfelejthetünk mindent!
- Hagyj egyedül! - hangos csörömpölést hallok, ami azonnal abba is marad.
- Itt vagyok, oké? Beszéljük meg! Gyere. Menjünk be, és együnk sok-sok fagyit! - nem válaszol. Az ajtóra dőlök, és beszélek hozzá, egészen addig míg ki nem gyúlnak a fények a kertben. Végül megjelenik Niall.
- Megvannak! - üvölti, és felém szalad. - Mi történt? Hol van?
- Tes.. Tessa bent van. Bezárkózott. - mutatok az ajtóra.
- Tessa! - veri az ajtót Niall. - Niall vagyok. Engedj be. - az ég dörögni kezd, és azonnal esni kezd az eső. A házból kifelé szaladva megjelenik egy alak.
Liam.
Azonnal tigrisüzemmódba kapcsolok, elé állok, és amekkorát csak tudok, lekeverek neki. A tenyerem zsibbadni kezd. Liam nem szól semmit, de a szemembe sem néz.
- Gyerekek gáz van! - mondja Niall, az ajtó előtt guggolva, az ujját szagolgatja. - Benzin. Benzin folyik az ajtó túloldaláról.
A szívem megáll.
Innentől minden olyan gyorsan történik, hogy követni alig tudom.
Liam nekiront az ajtónak, és keservesen ütni kezdi, közben valami olyat kiabál, hogy ne csináljon ostobaságot. Niall megpróbálja betörni a ház ablakát, ami sikerül is neki, de feleslegesen, mert az ajtó kinyitódik, és Tessa áll az ajtó közepén csontig átázva. Még ebben a pillanatban felfedezem a kezében a gázgyújtót, ami egy kattanással meggyullad.
- NE! - üvöltöm, de már késő.

Tessát elnyelik a lángok.

4 megjegyzés:

  1. Pont itt abba hagyni...
    Na mind1 gyorsan koviit ^^

    VálaszTörlés
  2. Húha...Hát...ez...ATOM JÓ lett! :) A legjobb rész....és itt abba hagyni! Gyorsan a folytatást! :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. ..könyörgöm hozd a következőt mert te atyaég úristen*-*

    VálaszTörlés