2014. március 11., kedd

14. fejezet/ Just Dance!

( Kattints ide, és jó olvasást! )

Mottó:

Van egy mondás. „ A tegnap már történelem. A holnap még rejtelem. De a ma, adomány. Becsüld a jelent, mert jót jelent! 


- Kész.
- Nincs több?
- Nincs. - rázom a fejem. Épp a cuccaimat pakoljuk Harry kocsijába.  Visszaköltözök hozzájuk, Tessa nagy örömére. Anyáék 3 napig voltak itt, és ma reggel hazarepültek Hollywoodba, Mike Daniella, és a kicsik, pedig Magyarországra. Tes már a temetés másnapján a fiúknál aludt.
 Visszaszaladok és bezárom az ajtót. Egy ideig még az ajtót bámulva állok, aztán megfordulok, és a kocsihoz szaladok. - Indulhatunk. - szállok be. Harry bólint, majd beindítja a kocsit, és már el is indulunk.


* otthon*

- Mayaaaaaaaaaa! - ugrik a nyakamba Tes. - Olyan jó, hogy itt vagy!
- Oké. De megfojtasz. - nevetek fel. Lassan elenged, és a kezemnél fogva beljebb rángat. - Várj, a cuccokat segítek Harrynek behozni!
- Hagyd csak. - jelenik meg mellettünk Niall. - Segítek neki én, csak foglald le - mutat Tesre - mert már az agyunkra megy! - Tessa kinyújtja a nyelvét Niallre, aztán felnevet. Azt hiszem, jobb ha nem kérdezek rá.
- Kösz Niall.- kiáltom vissza, de a kedves barátnőm, már rángat is felfelé. Épp Harry szobájánál járunk, mikor Liam lép ki a saját szobájából. Tessa szó nélkül feltépi Harry szobájának ajtaját, besiet, és engem is beránt magával. Becsapja az ajtót, és nekidől.
- EZ mi volt? - kérdezem meglepve.
- Micsoda? - értetlenkedik.
- Miért szaladtál be ide, mikor megláttad Liamet?
- Nem szaladtam be.- mondja tettetett felháborodással a hangjában.
- Ó igen? Akkor miért ebbe, a legközelebbi szobába jöttünk, ami mellesleg Harryé, és miért nem a tiédbe, ami Liamével szembe van?
- Mert... mert ennek a szobának jó a.... jó a... jó a hangulata. - JÓ A HANGULATA? tátom el a számat.
- Engem nem versz át Tessa. Mi a fészkes fene folyik itt?
- Semmi.
- Aha. Szóval mi történt? - kérdem. Halkan kinyitja az ajtót, kikukucskál rajta, visszacsukja, és belekezd.
- Tegnap előtt éjszaka...
- Igen..? Mi volt tegnap előtt éjszaka?
- Liam, meg én...
- Liam meg te...? TESSA ne szórakozz. Tudod, hogy bármit elmondha...
- Lefeküdtünk. - vág bele a szavamba, mire köpni nyelni nem tudok. A mosolya akkora mint egy focipálya. ( na jó nem, de... szóval értitek... )
- Hogy mit csináltatok? - na jó. Erre nem számítottam.
- Hallottad. Ne kelljen megismételnem.
- Te meg.. ő... szóval..
- Igen.
- És mégis, mikor.. és... Miért?
- Amikor visszajöttem, aznap éjjel.
- És akkor miért szaladtál be? Nem volt...jó?
- Dehogynem. Úristen. Csak...
- Én nem értelek.
- Nem tudom mit mondjak neki, érted. Nekem ő az első és... Szóval érted?
- Igen. És különlegessé tette?
( Kattins ide [ ha esetleg még megy az előző zene kapcs.ki. :) ] és olvass tovább. )
- Ó, igen. - ismét hatalmas lesz a mosolya. Harry ágyára dobja magát, és hátradőlve elterül rajta. Mellé ülök, és csak nézem. - Rózsa volt mindenhol. Meg, gyertya. Annyira.. Elmondhatatlan.
- Értem, de miért nem mondod el neki is, hogy...
- Nem! - úgy ül fel mint akibe villám csapott.
- Miért, "NEM"?
- Mert nem akarom megbántani.
- Mégis mivel? - kérdezem.
- Mi van ha olyat mondok, amivel megsértem? Ha valami félreérthetőt mondok? Nem Maya. Ez nekem nem megy. - rázza hevesen a fejét.
- Pedig ha nem beszélsz vele, akkor...
- És mégis mit mondanák neki?
- Hogy... szereted, és, hogy nagyon jó volt. Meg, hogy...
- És mi lesz veled? - tereli a szót.
- Velem? - szökik a szemöldököm magasba.
- Igen. Meddig akarod siratni a Junioros kapcsolatodat?
- Óóóóó. Szóval erről van szó.
- Igen pontosan. - bólogat szorgosan. - Lép túl rajta. Harry jobban megérdemel. Sokkal. Úr isten! Te annyira hülye  vagy Maya!
- Miért is?
- Mert látszik rajtad, hogy neked is bejön Ő, de le se szarod! Miért csinálod ezt?
- Tessa! - állok fel. - Megint kezded ezt a témát?
- Igen. És békén sem foglak hagyni, amíg nem vallod be, hogy bejön!
- Tényleg ezt akarod? Esküszöl, hogy utána békén hagysz? - kelek ki magamból.
- Igen.
- Hát jó. Igen. Baszottul tetszik. Szinte minden elalvás előtt megnézem a képet, amit róla csináltam az első nap, mikor elmentünk a parkba. De nem akarok vele kavarni. Nem akarok újabb strigula lenni a kis füzetében. És amúgy is, van valakije. - rántok vállat.
- Harrynek van valakije? Ezt honnét szeded?
- Amikor ott voltunk nálunk, akkor ő kint volt a kertben és beszélgetett valakivel telefonon, és olyanokat mondogatott, hogy "Tudod, hogy szeretlek..." ; "Nem vacsizunk együtt valamelyik nap?" ; "Szeretlek..." ; "Puszi..."
- Te féltékeny vagy? - húzza össze a szemét Tes, és egy mosolyt folyt el magában. Utálom.... hogy igaza van.
- Micsoda? Dehogy is. - tagadok.
- Mikor találkoznak?
- Hétfő este a Roomor's-ban 8 kor...
- Ó milyen pontosan emlékszel rá.
- Ásd el magad Tessa!


* Harry szemszöge. *

Niallel lepakoljuk Maya szobájába a táskáit.
- Kösz tesó.
- Nincs mit. Boldog vagy mi?
- Mi van?
- Hogy visszajött.
- Ömm. Ja. - ennyire nyilvánvaló? - Elmegyek ledőlök egy kicsit.
- Oké.
Elindulok a szobám felé. Épp nyitnák be mikor meghallom, hogy Tessa és Maya beszélget. Kicsit közelebb állok és hallgatózok. Csak egy két mondatot kapok el, de rögtön rájövök, hogy rólam beszélnek.

- Hát jó. Igen. Baszottul..... Szinte minden elalvás előtt ... képet, amit róla csinál... első nap, mikor elment.. akarok vele kavarni. .... És amúgy is, van valakije. - mondja Maya.
- Harrynek van valakije? Ezt honnét szeded?
- Amikor ott voltunk nálunk, akkor ő kint volt a kertben és beszélgetett valakivel telefonon, és olyanokat mondogatott, hogy "Tudod, hogy szeretlek..." ; "Nem vacsizunk együtt valamelyik nap?" ; "Szeretlek..." ; "Puszi..."
- Te féltékeny vagy?
- Micsoda? Dehogy is. - tagad! 
- Mikor találkoznak?
- Hétfő este a Roomor's-ban 8 kor...
- Ó milyen pontosan emlékszel rá. - mondja Tessa, és közbe felnevet.
- Ásd el magad Tessa!

Maya féltékeny és honnan tudja, hogy Hétfőn vacsorázni megyek?
Benyitok, mire mind a ketten kővé dermednek.
- Sziasztok. Micsoda meglepetés. Nem tudtam, hogy itt vagytok. Zavarok?  - persze tudom, hogy igen.
- Igen..Nem. - mondják egyszerre. Persze Mayától jött az Igen.
- Már végeztünk. - ugrik fel az ágyamról Tes, és kiszalad mellettem. Maya még mindig dermedten áll előttem. Lassan beljebb megyek, mire összeszedi magát, és elindul kifelé.
( Kattints ide, [ ha még az előző zene még megy kapcs ki ;) ] és olvass tovább! :) )
- Várj. - fogom meg a kezét, ő pedig megáll. Becsukom az ajtót, és elé állok. Annyira szeretném megcsókolni, de nem tehetem és ez az őrületbe kerget. Így hát elhatározom, hogy most én is az őrületbe kergetem őt. Közel lépem, kezeim a kezeibe csúsztatom. Mélyen  a szemébe nézek. Tekintetem az ajkára siklik. Lassan egyre közelebb hajolok. Légzése felgyorsul... De az enyém is.
- Mond. - suttogja.
- Csak, - hajolok a füléhez. Ajkammal megérintem a fülét, és egy csókot lehellek rá, amitől megremeg a keze.. Áhá. A gyenge pontja. Elmosolyodok. - Csak szerettem volna, - hajolok vissza a szájához, és enyémmel megérintem, majd résnyire szétnyitja száját, ami azt jelenti csak arra vár, hogy megcsókoljam.
- Igen? - ajkunk épp egy kicsit ér össze, mire felnyög.  Ez az! Ezt a kört megnyertem. Hátralépek egyet, elengedem a kezét és rámosolygok.
- Csak szeretném kérdezni hétfő délután ráérsz-e.


Maya szemszöge

Harry Edward Styles! Menj a picsába! - gondolom magamba.
- Én... én.. -dadogom. Jesszusom! Szedd már össze magad! - Én azt hiszem, ráérek.
- Akkor jó. Húzz valami dögöset.
- Mégis miért? - kérdezem tettetett felháborodással.
- Elviszlek valahova. - még mielőtt bármit mondhattam volna, őfelsége lelépett. Most csináltál magadból komplett idiótát! Gratulálok!

* este *

Vacsora előtt közös döntéssel Just Dance-zni kezdtünk.


Kis fecnikre felírjuk a neveket, és minden körben kihúzunk egyet illetve a páros táncoknál két nevet. Az első körben Louis táncol Niallel ( őket Zayn, és én húztuk ) Pitbull Ft. Ke$ha - Timber c. számra. A hasunkat fogva nevetünk. Aztán Zayn ( őt Louis húzza ) nyomja le a következő körben Macklemore & Ryan Lewis- Can't hold us közös számát. Elég jó a srác. Hmm... . Rajtam és Harryn a sor, hogy két nevet húzzunk.
- Dobpergést... - mondja Harry, miközben kinyitja a kis fecnit. - Az egyes számú, azaz a lány szerepében; Tessa Silver! . - feláll, és a szőnyeg közepére áll.
- A fiú szerepében pedig - nyitom a papírt. - Liam James Payne! - ennél jobb ötlet, hogy hogy hozzuk őket össze még ha akartam volna se jutott volna eszembe.

Tessa idegesen rám nézett és az tátogja, "Nem teheted ezt velem!" Én viszont csak nagyon mosolygok, és elindítom a játékot. Pechjükre a One Direction - One Thing c. számra kell táncolniuk. Egy idő után teljesen meleg melegednek a dologba, és tök ügyesen csinálják. Liam szólójánál mindenki lélegzet vissza fojtva figyeli őket, Liam pedig énekelni kezd Tessának
" Get out, get out, get out of my head
And fall into my arms instead."

A tánc végén Liam ( mint amúgy a minta is mutatja a tévében ) magához vonja Tessát, és megcsókolja.
A fiúk hangos őrjöngésbe kezdenek.
- Fúúúújj! - nevetnek fel Harryék.
Aztán jön a következő kör. Mivel már csak Harry és én nem voltunk, ezért a többiek minket küldenek, és választanak közös számot.  Bill Medley & Jennifer Warnes - The Time of My Life c. számra kell táncoljunk. Vér komolyan véve a dolgot, el táncoljuk. A végén az emelést egy ugrással helyettesítjük, de akkor is nagy sikert aratunk.

* később *

Tessát nem lehet elrángatni Liamtől, és Liamet sem Tessa mellől ezért egyedül állok neki a vacsorának, majd Niall és Louis felvált és elküld sütiért. Harry segítőkészen rendelkezésemre áll, így elugrunk gyorsan sütiért.

* cukrászdában *

Rengeteg süti van, és nem tudtunk választani, így mindegyikből veszünk 2-2 szelettel. 3 kisebb tálca sütivel térünk haza.A nappaliban senki sincs. A hangok az étkezőből jönnek. Lassan bemegyünk. Már mindenki ott ül az asztalnál, és beszélget.
- Na végre. - mondja Louis.
- Már majdnem elment ezektől, - mutat Niall Tesre és Liamre. - az étvágyam.
- Ezt nehezen hisszük. - gúnyolódik Harry. Mindenki elmosolyodik.Zayn és Louis átveszi a sütiket és a konyhába viszik, mi pedig Harryvel egymás mellett helyet foglalunk. Aztán a fiúk visszatérnek a konyhából a tányérokkal a kezükben.
- Lányoké az elsőbbség. - teszi le elém, és Tessa elé a tányérokat Louis.

Sajtostésztát csináltak, amit imádok. És rohadt gusztusos. Miután Louisék is helyet foglalnak rögtön neki is látunk, és elfogyasztjuk az ételt, majd a sütit is. Közben nagyon jól érezzük magunkat. 
 

Vacsora után mindenki lelép a munka alól, ezért kénytelen vagyok Tessát munkára fogni. Gyorsan elmosogatunk, majd eltörölgetjük azt és elpakoljuk. Tessa rögtön felszalad Liamhez, én pedig készítek magamnak egy teát, és leülök a kanapéra. 
- Jóéjt! - köszön Niall, mielőtt elmegy lefeküdni. 
- Szia. - mosolygok rá, aztán el is tűnik. 
- Szia cica. - suttogja a fülembe Harry, én pedig kiköpöm a teát. 
- TE BAROM! - mondom komolyan... illetve próbálom, de elröhögöm, ezért Harry sem vesz komolyan.
Hangos vihorászásban tör ki, majd lassan lenyugszunk. Segít még feltakarítani a kiöntött/köpött teát, aztán elkísér a szobámig.
- Szia. Jó éjszakát. - mondom, és egy puszit nyomok az arcára. Szóhoz sem hagyom jutni, bemegyek a szobámba, és becsukom az ajtót magam mögött. Mélyet sóhajtok, és egy mosoly kíséretében zuhanyozni megyek, majd fogat mosok átöltözök, és ágyba bújok. A láncot nézegetve alszok el mosollyal az arcomon.

6 megjegyzés:

  1. Szúppi lett! Elképzeltem, ahogy Harry azt táncolja... FENOMENÁLINS!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett.Imádom azt benne hogy mindig ilyen hosszúak.Remélem így is marad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. :) Ahogy időm engedi egyre hosszabb és hosszabb lesz majd! :) Köszönöm. :) <3

      Törlés
  3. Szia!:) még csak ma kezdtem el olvasni a blogod de már végig is olvastam..:D Nagyon jól írsz, és nagyon tetszik a történet!! Mikor jön új rész?:$ ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. :D :3 Először is: Köszönöm szépen. <3 Másodszor: Minden nap rakom... illetve ha tudom, rakom fel őket, de közben tanulok, szóval kicsit necces. :) Az új részt, körülbelül ma este 10 után megtalálod! :)
      További jó olvasást! <3

      Törlés