2014. március 3., hétfő

9. fejezet / Csokisan finom a bosszú!


Mottó: A bosszú az igazság szeretetéből, s a rossz jóvátételére való vágyból ered.

( KATT IDE és olvass tobább! :) )
- Harry. Valamit el kell mondanom.
- Mayaaa!! - figyelmeztet.
- Kérlek!
- Rendben, mond. - mondja, kicsit idegesen, de nem enged el.
- Van egy srác. Jenson.
- Maya. Engem ő nem érdekel.
- Harry. - csattanok fel. - Most te fog be egy kicsit. - szempilláit leengedve jelezi, hogy mondhatom. - Tegnap találkoztunk. Ééés... Szerintem több van köztünk, mint...
- Értem. - vág közbe. Aztán, hosszú idő után, arcát feljebb emeli és a homlokomhoz nyomja a száját.
 - Haragszol? - kérdem remegő hangon.
- Megint kezded? - nevet fel halkan, de kicsit csalódottan. - Rád... SOHA! Érted? Soha!
- Köszönöm.  - mondom, és szorosan hozzá bújok. Keze egy ideig a teste mellett időzik, aztán lassan ő is átölel engem. Meztelen mellkasába fúrom magam. - Köszönöm. -ismétlem.

*reggel*

Harryvel továbbra is azt a látszatot keltjük az asztalnál, mintha kibaszottul utálnánk egymást. Nem szólunk egymáshoz, néha néha megvető pillantásokat vetünk egymásra, és ennyiben ki is full a dolog. De szívünk szerinte egyikünk sem tenne így. Folyamatosan visszatartjuk a mosolygást, mikor egymásra pillantunk.
Senki sem mondta ki, de tegnap valami megváltozott közte és köztem.

- Szóóóóvaaaaaallll.... - töri meg a csendet Niall. Mind kérdőn ránézünk. - Én nem bírom tovább ezt.
- Én sem. - dobja az asztalra Tes, az összegyűrt szalvétáját.- Mi a fészkes fene történt tegnap este, amin ennyire összevesztetek?  - Harryvel ismét összenézünk. Ő bólint én pedig felállok, és a konyhába megyek. Egy tálcát hozok ki, amin 5 pohár van. Leteszem az asztalra és felveszek kettőt. Harry is feláll, és ő is így tesz.
Liam, és Tes mögé állok Harry pedig Zayn és Louis mögé, kezünkben a poharakkal.
- Szóval. Tudjátok, valami nem stimmelt az este.
- Igen? - néz rám Tes ártatlanul.
- Igen. - veszi át a szót Harry. - Amíg mi ketten Mayával, görkorcsolyáztunk, nektek hirtelen fontos, halaszthatatlan dolgotok akadt, de az orrunkra kötöttétek, hogy ne mozduljunk, érezzük addig jól magunkat míg ti nem jöttök.
- Aztán, mi mégis haza jöttünk, ti pedig, ott ültetek a kanapén.
- Vajon mi lehetett az a borzasztóan halaszthatatlan dolog? - kérdezi Harry és Zaynék közé hajol.
- Igen, Tes. Mi volt az? - hajolok közel a barátnőmhöz.
- Mit akarsz te azzal? - szemezget Tes a kezemben lévő teli pohárral.
- Ó. Ezzel? - emelem magasra - Csak gondoltuk Harryvel hozunk nektek is csokis shaket, hogy tudjátok miről maradtatok le az este.
- Van valami mondani valótok? - kérdezi a fiúktól Harry.
- Ni-nincs. Vidd a hajamtól azt a..a... trutyit! - dadogja Zayn. 
- Biztos, senki sem szól semmit? - kérdezzük egyszerre, de mindenki hallgat mint a sír.
- Akkor... hát fogyasszátok szeretettel. - mondjuk, és megindítjuk a shake zuhatagot a fejekre. Mindenki pattogni kezd, és kiabálni,mi pedig Harrvel jót röhögünk rajtuk. Az utolsó poharat egyszerre vesszük fel és Niall felé indulunk vele. Ő kikapja a kezünkből, és magára borítja.
- Shakeölelééééééééééééééééésssss! - kiabálja, és szaladni kezd felénk. Erre a többiek is felkapják a fejüket, és ránk vetik magukat. Csupa turmix lettem. Mind jót nevetünk, az egészen, majd bocsánatot kérnek tőlünk a többiek, aztán mindenki fürdeni megy.

*délután 3*

Jensonnal randit beszéltünk meg. Mivel hívni nem tud, ezért még aznap elmondtam, hogy hova jöjjön értem. Lassan itt lesz, szóval átöltözök, és egy enyhe sminket dobok fel.





* később *

Csengetnek.
- Nyitom! - kiabálom, de a többiek már az ajtónál vannak, és az érkezett személyt vizsgálják át tetőtől talpig. - Szia Jens. - fúrom át magam a többiek között. - Indulhatunk? - mosolygok rá.
- Köhöömmm... - jön a hang mögülünk.
- Ó. Igen. Had mutassam be neked őket. Ő Louis Tomlinson,  Liam Payne,  Harry Styles,  Zayn Malik,  Niall Horan, és a legjobb barátnőm Tessa Silver. - mutatok végig a soron olyan gyorsan ahogy csak lehet. Tessa megvető pillantást vet rám, majd hátat fordít és távozik.
- Hello. - köszönnek egyszerre a fiúk. Illetve... nem is tudom, hogy fogalmazzak.  Mindig ilyen hülyék, vagy csak a kedvemért tesznek ki magukért ennyire?
- Sziasztok. -mondja Jenson.
- Háát oké. Most már mindenki ismer mindenkit. Indulhatunk?
- Persze. - bólint. - Elindulok kifelé, mire eszembe jut, hogy a táskám fent hagytam az emeleten.
- Várj. A táskám. Egy pillanat és jövök. - majd felszaladok.

* Harry szemszöge *

Nem tudom mit eszik ebben a gyerekben Maya. Miután felmegy, Jack, vagy Jimmy, vagy Jared, vagy tököm tudja hogy hívják, megpróbál beszélgetés kezdeményezni, de egyikünk sem vevő rá. Ott álltunk mind az öten vele szembe. Előveszem a telefonom, és dobok egy SMS-t a mellettem álló fiúknak.

* BESZÉLJÜNK VELE EGY KICSIT  :D *
 Harry
 Elküldve. Az SMS-ek sorra érkeznek meg, ezzel megcsörrenve a különböző csengőhangok.
- Hupszi. SMS-em érkezett. -mondja Zayn, és előveszi a mobilját.
- Ja nekem is.
- Nekem is.
- Milyeeen furiiii. - mondja Louis aztán rám néz, majd le a telefonra, aztán újból rám, majd fel a gyerekre. - Szóóóóvaaal. - teszi el a telefont. - Mizu?
- Semmi. - ránt vállat, Jimmy...
- Jack...
- Jenson. - Louis és Zayn hatalmasat fintorog, én pedig elvágom hátra az épp kezemben lévő újságot.  

- Milyen szándékaid vannak Mayával kapcsolatban? - ugrunk rögtön a közepébe.
- Ömm.. Ez fura.
- Felelj. - mondja Liam.
- Hát jó.  Ömm... Komoly.
- Ugye tudod, - kezd bele Niall. - hogy számunkra sokat jelent Maya?
- Nem tudtam, de köszi, hogy elmondtátok.
- Minden féleképen megvédjük ha kell. - folytatja.
- Már gyerekkorunk óta ismerjük egymást. Szóval, nem lesz gond.
- Ha valami, baja esik. Ha sírva jön haza, vagy csak panaszkodik... - mondom. -  Íííí...Barátom, nem leszünk jóba.
- Úgy van. - helyeselnek a többiek. Niall, még a fenyegető tekintetét is beveti.
 
Niall fenyegető tekintete
- Oké. Értem, tesó, de...
- Nem vagyunk tesók. - állok közelebb.
- Megjöttem. - liheg Maya. - Minden rendben? Mehetünk? - Jackel, egy ideig még farkasszemet nézünk, aztán, vissza lépek a helyemre.
- Persze. - mondja Jimmy és elindulnak.
- Szia, Jeremy. - mondom még mielőtt, becsukja az ajtót.
- Jenson. A neve Jenson. - fordul vissza Maya. Oda lépek hozzá, olyan közel ahogy csak tudok,  a szemébe nézek, elmosolyodok, és kacsintok.  ( tudom, hogy ezzel tudom a legjobban felhúzni. )
- Leszarom.

2 megjegyzés:

  1. Ez a rész is nagyon jó lett...kíváncsi vagyok, hogy mikor fogod össze hozni a Harry - Maya párost.;) egyébként GRATULÁLOK.*---*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :3 Köszönöm, nagyon jól esik!... Hehe :D :3 :) További Jó olvasást, és éjszakát! :)

      Törlés