2014. március 14., péntek

15. fejezet / Ajándék.


Mottó: Az igazi ajándék a masni alatt csakis az odafigyelés lehet. 



Reggel későn kelek. Lassan feltápászkodok az ágyból, és átöltözök.
Megcsinálom az ágyat, és elpakolom a szennyest. Ezután fogom magam és lesétálok az alsó szintre. A nappaliban senki. Túl nagy a csend. Bemegyek a konyhába, ahol úgyszintén senki. A hűtőre ragasztva egy cetlit találok.

 SZIA ÁLOMSZUSZÉK! :) ;P VÁSÁROLNI MENTÜNK! SIETÜNK HAZA! 
KAJÁT A HŰTŐBEN TALÁLSZ! HA KELL VALAMI DOBJ EGY ÜZIT. :) 
    
- NIALL, LOUIS, ZAYN, HARRY, LIAM, TESSA

U.I: A CSOKIT NE EDD MEG! KÖSZII. 

Hát az jó. - gondolom magamban. Bekapcsolom a rádiót, és elkezdem készíteni a reggelim.
( Kattints ide, és olvass tovább! :) )
 Melegszendvics készítésének állok neki, de amilyen béna vagyok elvágom az ujjam. Tökre ömlik belőle a vér mindenfelé. Gyorsan sebtapaszt rakok rá. A ruhám hála az égnek nem lesz olyan, ezért mindent ott hagyva felkapom a cipőm, a táskám és a tárcám, majd bezárkózom és elindulok a városba.

Útközben leintek egy taxit, ami a belvárosba visz. Úgy döntök, hogy ideje egy kicsit vásárolgatni.

Mióta itt vagyunk soha, egyetlen pillanatra sem lazítottam igazán, ezért most bepótlom. Üzletről üzletre járom a boltokat. Hol cipőt, hol ruhát, hol ékszereket veszek. Aztán mikor már vagy 6 szatyor van nálam, beülök egy kisebb étterembe.
- Jó reggelt kisasszony. - áll mellém egy igen dögös pincér.
- Szia. ... izé. Jó reggel.
- Nyugodtan tegezz. Kirstof vagyok. - nyújtja a kezét, és közben rám mosolyog. Szívroham. 3...2..1.
- Oh. Oké. Maya vagyok. - mosolygok rá, és fogok vele kezet.
- Szia Maya. Mit hozhatok neked?
-Ömm... Egy narancslevet, és egy melegszendvicset szeretnék.
- Rendben. Máris. - na igen. A máris-t, úgy értette, hogy máris. 5 percet sem vártam, mire hozta is, amit rendeltem.
Egész végig, amíg eszek, Kris engem figyel, ami kissé zavarba ejtő számomra. Aztán mikor intek, hogy fizetni szeretnék, oda sétál hozzám. Előveszem a tárcám, és kiveszek néhány papírpénzt. 
- Mennyi lesz? - nézek fel rá. 
- A ház ajándéka. - kacsint rám. 
- Nem. Kifizetem. 
- A ház ajándéka. - ismétli. 
- Mindenkivel ilyen jószívű vagy? 
- Micsoda? - vigyorodik el. - Nem. Csak a csinos csajokkal.
- Ó. Ez... ömmm... kedves. De, akkor is fizetek. - teszem a bankjegyeket az asztalra. 
- A ház ajándéka. - köti az ebet a karóhoz. 
- Idegesítő vagy. - közlöm, mielőtt még átgondolhattam volna mit mondok. 
- Ó. Köszönöm. - bólint, pedig nem bóknak szántam. Egy ideig farkasszemet nézünk, aztán hátratolom a széket, és felállok. 
- A többit rakd el nyugodtan. - bökök a fejemmel a pénzre. 
- Várj, Maya. - áll elém. - Nem lenne kedved találkozni valamikor? - ezt komolyan kérdezte?
- Öm... Sajnálom, de kapcsolatban vagyok. - hazudom. 
- Ja. Értem. - hajtja le a fejét. - Az más tészta.
-  Igen. Szóval, ha megbocsájtasz... 
- Bocsi. - áll félre - További szép napot Maya.- lassan elsétálok, a szatyrokkal a kezemben. Útközben egyszer visszanézem, de Kris már nincs ott.

* délután * 

Betérek egy helyi fodrászatba, hogy időpontot kérjek.

- Jó napot köszönök be.
- Egy pillanat. - kiabál ki egy hölgy hátulról. Pár perc múlva meg is érkezik. - Jó napot. Miben segíhete... Maya? 
- Mackenzie? - Mack a volt osztálytársunk Hollywoodból. 3 évig egy osztályba jártunk, aztán a szüleivel elköltöztek, és megszakadt köztünk a kapcsolat. Közel szalad, és megölel. - Hát te? Mit keresel Londonban?- kérdem.
- Anyuékkal ide költöztünk. 
- Ez a tiéd? - mutatok körbe. 
- Aha. Már egy ideje megvan. 
- Nem is tudtam, hogy fodrásznak készülsz. 
- Én sem. - nevet fel. - És te? Hogy-hogy itt? Meguntad a "celeb" várost?
- Igen. - bólogatok.
- Mióta vagy itt? Egyedül jöttél? 
- Egy hónapja költöztünk ide Tessával. 
- Tessával? - ja igen. Ő és Tessa nem tudták elviselni egymást.
- Aha. 
- Az, jó. - veti be a hamis mosolyt. - Amúgy mi járatban?
- Csak időpontot szerettem volna kérni, hogy megcsináld a hajam. 
- Neked nem kell időpont szívem. Gyere megcsinálom most. - mondja, aztán beljebb terel, és leültet, az egyik székbe. - Szóval, milyen hajat gondoltál? Rövidre, amit nem ajánlok. Vagy festetni? Esetleg, félhosszú, vagy Miley Cyrus stílus? 

- Jézus. Mack. - nevetek fel. - Nem is tudom. Szerinted?
- Szerintem, épp csak egy kicsit kellene vágni a végéből.
- Oké. - bólintok rá, így rögtön neki is áll. Miközben a hajamat csinálja, több időpontos vendége is érkezik, akit az alkalmazottai vesznek kezelésbe. Az egyik csaj, akivel közben szóba elegyedek, rövidre vágatja haját, és zöldre festeti. Először elég... nem is tudom, hogy fogalmazzak... Fura, de aztán, ahogy végez vele a fodrász, baromi jó lesz. 
Aztán nem sokkal később SMS-em érkezik.

* Merre vagy? Hmm? És miért véres a konyha? MAYA, HOL A FÉSZKES FENÉBEN VAGY, ÉS MIÉRT NEM VESZED FEL A TELEFONT? *
TESSA
Jesszusom. 13 nem fogadott hívásom érkezett. Köztük a fiúktól is. Nem tudom miért nem vettem észre, hiszen fel van hangosítva. 

* Nyugi jól vagyok. :) Épp fodrásznál ülök. Mit gondoltok, milyen lett? *
Maya

 Az SMS mellé természetesen nem az én hajam csatolom, hanem ( mint kiderült ) Veronicáét. Mindenkinek elküldöm egyszerre az SMS-t, amire sorra jönnek a válaszok. 

* Ugye csak viccelsz? * 
Tessa
* Soha többet nem hagyunk itthon magadra! Esküszöm! * 
Liam.
* Imádom a zöldet! Hozz kaját! *
Niall
* Király lett, de túl rövid... :/ * 
Zayn
* Ugye... Ugye nem?! Klassz lett, de ne gyere haza! ... Vicceltem. Szeretünk! Siess! *
Louis
* Ez kinek a keze műve? Azonnal tegye le azt az ollót, és mondjon fel! :'( #HOSSZÚBARNAHAJ! *
Harry

Hangosan felnevetek, és felolvasom az üzeneteket ( név nélkül ) Verának, mire ő is nevetni kezd. 
- Szerintem rohadt jó lett. - nyugtatom meg. 
- Kösz csajszi. Egyszer összeülhetnénk. - mondja. 
- Igen. Ez jó ötlet. - bólintok. Számot cserélünk, és elkérem Mack számát is, aztán elköszönök és elmegyek.

* este *

Még mindig a városban vagyok. Ajándékokat vásárolok a fiúknak, és Tesnek. Mindenkinek találtam már, kivéve Harrynek. Mit vegyek neki? Hiszen mindene megvan.... Vagy mégsem?

* Merre vagy? :) Elmenjek érted? *
Harry

* Az jó lenne. Gyere a London Eyehoz. :) Köszönöm. * 
Maya

20 percet vártam, mire meglátom Harry Range Roverét


Gyorsan a kocsihoz szaladok, bedobom hátra a szatyrokat, beülök Harry mellé az anyósülésre, ő pedig azonnal gázt ad, és elindulunk haza. 
- Nem vágattad le. - jegyzi meg. 
- De nem ám. Egy kicsit megsértetted a fodrászcsajt. 
- Hahaha. - nevet fel. - Akkor is szörnyen nézett ki. Egyáltalán ki a fene csináltat magának ilyen hajat? - kérdezi. 
- Veronica. 
-  Az meg kicsoda? - sandít rám az útról.
- A haj tulajdonosa.
- Ja. Értem. - *kínos csend* - Te ne vágasd le oké? 
- Mert? Akkor már nem jönnék be, vagy mi?- húzom.
- Micsoda? Nekem, nem... - kezdi zavartan. - A fiúk, és Tessa készült ki teljesen a képtől. 
- Aha. Szóval téged az sem érdekelne, ha kopaszra nyírnak?
- Na ahhoz lett volna egy két keresetlen szavam, de nem. - jegyzi meg halál komolyan.
- Ohh. Ez kedves. 
- Amúgy mit kerestél itt bent reggel óta? 
- Vásárolgattam.
- Igen. Azt látom. - néz a visszapillantóba. 
- Ne csináld. Alig vettem valamit. - lököm meg. - De ne félj. Nektek is vásároltam.
- Ó igen? És mit? 
- Az meglepi. Mondjuk neked találtam a legnehezebben.
- Ezt jó tudni. Ettél valamit? 
- Igen. Reggel reggeliztem. - erről eszembe jut, hogy hogy tudom kicsit felhúzni. - Egy csodapasi szolgált ki. - áradozok. - Magas, szőkésbarna kék szemekkel. Uram isten. Számot is cseréltünk. Lehet, hogy holnap felhívom, hogy találkozzunk. - Harry egyre erősebben markolja a kormányt, én pedig alig tudom visszafogni a nevetést. - Kristof. Azt hiszem ez volt a neve. Az az izmos test, ahogy ráfeszült az inge.... - az autó hirtelen mintha megcsúszott volna valamin, kitért, majd ismét normálisan megy. - Hé nyugi. - teszem a kezem, a  combjára. - Ne stresszel. - cirógatni kezdem a combját, amitől az ujjai elfehérednek a kormányon. Egyre feljebb és feljebb simogatom a lábát. Aztán mielőtt ODA érnék, Harry hatalmasa fékez. 

Hála a biztonsági övnek egyikünknek sem esik baja, viszont a mögöttünk lévő autósok sorra dudálni kezdenek. 
 - Direkt csináld? - néz rám, szinte fekete szemekkel. 
- Micsodát? - kérdezem ártatlan szemmel. 
- Ezt, az előbbit. 
- Én nem tudom mire gondolsz. - rántom meg a vállam. Kicsatolom a biztonsági övet, és úgy helyezkedek, hogy teljesen vele szembe legyek. - Ha, erre, - teszem óvatosan a kezem vissza a lábára, amitől megfeszül. - akkor igen. - közelebb hajolok hozzá. - Nem tetszik? - kérdezem. 
- Maya. - figyelmeztet.
- Harry, stsssss! - szinte átmászok az ölébe, és a szemébe nézek, majd a szájára. Ő is annyira akar csókolózni, mint én?... Biztos vagyok benne. 
- Maya! - szól kicsit erélyesebben, de hangja elcsuklik, mihelyst végig simítom a mellkasát. Ahogy a hasán vezetem végig a kezem, a lélegzetem is eláll. Legszívesebben helybe tépném le róla ezt a pólót, de nem teszem. 
- Harry?!
- Hm? 
- Érdekel mi az ajándékod? - kérdezem, és egyre közelebb hajolok. 
- Attól függ. - húzódik hátra, mintha félne. Megragadom az arcát két oldalról, és lassan közelítem felé az arcom, le se szarva azt, hogy a főút közepén állunk éppen, és minden elhaladó kocsis látni fogja amit épp tenni készülök. Már csak centik vannak köztünk. 
- Most kéred vagy később? - hosszú gondolkodás után a számra siklik a szeme, és végre válaszol. 
- Most. 
- Oké. - még közelebb hajolok, és...

Harry szemszöge

Egy sörnyitó? Komolyan? Ennyire felizgat, és csak egy sörnyitót kapok? 
Ügyes, de ezt a játszmát ketten játsszák.

Maya szemszöge

Hazáig már csak egy két perc van, de egy örökké valóságnak tűnik. Harry arcán a meglepődés, amit a sörnyitó okozott, elég vicces volt, de vissza tartottam a nevetést, és vissza ültem a helyemre. 

* otthon * 

- Sziasztok! - köszönök be. 
- Sziaa! Nappali! - kiabálják a többiek. 
Lassan besétálok, és lerakom a szatyrokat az asztalra, az ajándékosat pedig magammal viszem a kanapéhoz. Harry automatikusan  bedobja magát a fotelébe, és szúrós szemmel vizslatja minden mozdulatomat.
- Nm vágattad le a hajad? - kérdezi Niall. 
- Nem. - mosolyodok el. 
- De kaját hoztál ugye? 
- Ahamm. - nyúlok a szatyorba. - Tessék. nyújtom át a doboz kajáját. 
- Miket vettél? - kérdezi Tessa. 
- Ruhákat, meg ékszereket, meg cipőket. De nektek is hoztam valamit. - egy pillantást vetek Harryre, aki kő komoly arccal bámul rám. Megértem, hiszen azt hitte végre megcsókolhat... aztán kapott egy sörnyitót. 
Szar ügy.
A szatyorba nyúlok, és előveszem Tessa ajándékát, ami egy Batmen-es pizsinaci. Rögtön elszalad és fel is veszi.

Aztán rögtön oda adom Liam ajándékát is, ami igazság szerint két darabból áll. 

Egy pizsama felső, hogy passzoljanak Tessával.

Egy pulóver. 

 Persze Liamnek is át kell öltöznie ezekbe a cuccokba.
 Aztán jön Louis. 

Superman-es póló

Superman-es Fullcap
Louis türtőzteti magát, így csak majd lefekvéshez veszi fel.
Niallnek, egy igen egyedi pulóvert találtam. 
- Csak neked, csak itt, és csak most.  - mondom, majd át nyújtom a ruhadarabot.
Burger Shirt
-  Maya ez rohadt jó! - mondja, és fel is húzza.
 - Örülök, hogy tetszik. Én hoztam el az utolsót. Egy öregasszony majdnem meg is vert érte.
 - közben előhalászom Zayn ajándékát.

- Tessék. Hogy meg tudd tervezni a rajzokat, mielőtt végleges formájukat veszik. - mosolygok rá. 


- Köszönöm. - ad egy puszit az arcomra. - Ez király.
- Nincs mit.

- Most Harry jön. - kiabálj be Louis.
- Ó. Ő már megkapta az ajándékát. 
- Tényleg? És mit? - kérdezi Niall, közben a burger shirt-be tuszkolja magát bele. 

Mocskos dolog tudom, de Harryre mosolyok, és várom, hogy elmondja mit kapott.

- Egy sörnyitót. - mutatja fel. 
- Ó. Ez egy nagyon hasznos szerkezet! - mondja Zayn, és vállon veregeti barátját.
- Maradj. - löki el a kezét, és sokatmondóan rám néz. tudom, hogy készül valamire, ugyanis azóta csak mosolyog, és engem bámul. 

Vacsi után a fiúk ismét lelépnek a mosogatás elől, ezért megint egyedül maradok. Mire végzek, már 10 óra, ezért a szoba felé indulok, és viszem magammal a vásárolt ruhákat is, hogy elpakoljam. Fent a folyóson összefutok a gerlepárral, akik nagy iramban indulnak le filmezni. Engem is invitálnak, de elfáradtam, ezért elutasítom. A szatyrokat egyenlőre csak az ágy végébe dobom, majd elmegyek fürdeni. Megtörölközök, pizsibe bújok, és elindulok lefeküdni. Ám ezzel még várnom kell, mert valaki feltartóztat. Szóhoz sem jutok a látványtól. Mennyi ideig voltam odabent? 


Sziasztoook. :) <3 Köszönöm, hogy elolvastátok ezt a részt, is. :) Remélem tetszett. :) Most szeretném veletek megosztani a kedvenc blogomat, amit egyik kedves barátom ír. :)  ( megjegyzem ez az egyetlen blog amit olvasok... persze csak az enyém után... :D ) 

Szóval, akit érdekel annak itt a link: 

http://onedirectionstory0411harry.blogspot.hu/

6 megjegyzés:

  1. Köszy, és remek lett! Hamar a kőőővíít! :) Hazz.. vajon mire készülsz, drágám?

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kíváncsi leszek hogy mi lesz a következő részbe.:) Siess a kövivel.*----*

    VálaszTörlés